27.10.08

"Kusmaya" geldim...

Madem bu bloga ilk mesajım, neden böyle zaman kaybı bir işe giriştim belirteyim. “Size ne ya” demek yerine, oturdum düşündüm ki, yazmak gibisi yok. Dergiye veya eşe dosta her şeyi yazamıyorum. Kendimce eğleneceğim bir alanım yok. DvK Sinema Blog’una zaten film kritikleri gibi şeyler karalıyorum. Ama ben “kusmak” da istiyorum!

Bu bloga sanırsam aklıma ne geliyorsa yazacağım... Film, müzik, oyunların dışında neler oldu, ne oluyor, nefret ettiklerim, sevdiklerim, anlam veremediklerim, anlam arayışları, dedikodular, haberler, hayatla ilgili önerilerim, ipuçlarım, hiç bir başlık altına giremeyecek belirsiz ıvır zıvırlar ve şu an aklıma gelmeyen şeyler... Burasını depom olarak kullanmayı düşünüyorum. Her ne kadar beni sevmeyenler için güzel bir saldırma alanı açsam da SİL butonu benim elimde arkadaşım, boşuna ter dökmeyin :)

Blogun adı niye EskiyleYeni peki? Çünkü aynı anda ikisi de olabiliyorum şu sıralar. Zaten retro sever bir kişiliğim vardır, eskiden Level'dan Kafa Ayarı, ardından -şimdi de Oyungezer’de Piksel’i takip edenler bilirler. Hala 1970-80’lerden şeyler izler, dinler, oynar durur “Ah ah nerede o güzel günler” diye hayıflanırım. Bence karakterime cuk diye oturan bir ad oldu.

Burayı sanırım dergiden de okuyuclar takip edecektir. “Aha Volkan’ı hiç böyle pis biri bilmezdik” diyeceksiniz, bakın uyarıyorum :) Söylediklerimin, yaptıklarımın hiç bir zümreye ait olmadığını belirtirim bak sayın okuyucu :) (müşteridir, velinimettir ehueh)... Neyse lafı fazla uzatmaya gerek... Yazacak çok şey var gibi...
Tepkiler: