28.10.08

Hız öldürür

Şimdi ben yaklaşık olarak 2.5 senedir işe servisle gidip geliyorum. Bunun 1 senesinde dönüşte metro veya otobüsü de devreye sokuyorum. O yüzden "İstanbul'da trafik" ne nanedir, yeterince iyi bilmekteyim. Bildiğim şey de trafiğe çıkılmamalı lan bu İstanbul'da. Uzak durulmalı resmen. Psikopat kaynıyor.

Bizi anadolu yakasından Avrupa yakasına geçiren servis şeması feci kalabalık. Böyle kaç defa servis şoförü değişti, inanın sayamadım. Ama hepsinin ortak bir yönü vardı: HIZZZZZZZ


Şimdi trafik varsa tabii basamıyorlar ama yol bir boş olmaya görsün. Allah'ım gören de F1 plotu sanacak resmen. Yani öyle böyle değil, köprüden sonra bir basıyo adam oturduğun yere yapışıyon. Bir de kitap okumana filan da engel oluyo bu. Bir rahatsızlık ki tarifi yok. Hadi hız yapıyorsun, trafikte başkalarıyla da yarışıyor adam (şimdiki servis). Eğer onun gibi başka bir psikopat servis şoförüne denk gelirse allah yani, yan yana bi o basıyo bi bu. Kim tırsarsa ilk ya da yolu ilerideki sapakta değişecekse o yenilmiş sayıyo. Ulan böyle dayaklık adam görmedim. Daha mideye susam tanesi girmemiş sen pedala abanıyon. o pedal var ya... Gücüm yetmez işte, o yüzden buradan kendisine saydırmayı uygun buluyorum :)


İnsan korkuyor haliyle hızdan, hız yapandan. Geçerli nedenlerim de var. 1 kere facianın eşiğinden döndük (sonra anlatırım) bir kere de kırmızı ışıkta beklerken, niyazi oluyordum (bunu da sonra). Bunların dışında da irili ufaklı potansiyel kazalar yaşadım o yüzden feci tırsıyorum ve muhtemelen araba filan da alıp trafiğe çıkmam. Olur da yarışmalardan araba filan çıkar (ehuehe hayale bak) satarım hemen, yerim parasını.


Şimdiki servis şoförü artık gözümde harbi F1 pilotu. Ama adamın büyük bir farkı var, feci şekilde trafik zekası gelişmiş. Yani bir otobüsün arkasında 90'la gidebiliyor ve arada 1 metre bile yok. Otobüsün durması gerekse yapışacaz sinek gibi ama hiç böyle birşey olmadı, hissediyor adam resmen. Aynı şekilde 4 şeritli yolda bir sağa bir sola son süratle giderek eğlenebiliyor. Yani içlerindeki bir sürücü çömez olsa, hele bir kadın olsa bittik, yan yana tokuşacağız ama bu da olmadı hiç. Allah mı koruyo anlamadım ama Allah korusa bu adamı başımıza vermezdi her halde :)

Hız yapmayınız, yaptırmayınız, yapandan da uzak durunuz efenim. Gerenk yok böyle ucuz kahramanlıklara, hayat kısa (şiir de yazim ben bi ara en iisi)

Tepkiler:

2 yorum :

Volkan dedi ki...

yorum test 1 2 3

Desqpio dedi ki...

Gününün üç buçuk saatini yolda geçiren biri olarak çok iyi anlıyorum sizi sayın Volkan.

Dinlediği müziğin etkisiyle köprüde slalom yapanlar mı dersiniz yoksa aracın balatalarından gelen keskin kokuya rağmen deli gibi gibi sollamalar yapıp aynı zamanda çekirdek yemeye çalışanlar mı dersiniz. Ne dersiniz?!

Neyseki İstanbul-Kocaeli arası pek sakin olduğu için yol, tek parça ulaşıyoruz okula. Böyle yani, şikayetim var ^^