31.10.08

Dizi sorunsalı


Dizileri severim, son yıllarda da özellikle yabancı dizileri. Türk dizilerindeyse son zamanlarda iş olduğunu sanmıyorum. Vardır tabii seven Yaprak Dökümü ,1001 gece vs, hitap ediyor olabilir size ama bana etmiyor aaa!


Neyse efendim bu dizi izleme bana yer yer "hastalık" olarak geliyor. Göçüyorum resmen dünyadan. Bir bölüme başlandı mı, çooook zor mola verilir, ççooookkk zor o bölüm bitmeden başından ayrılınır. Sırf bölüm bitsin diye kaç gece geç yattım uykusuz kalktım ya. Sanki dizi kaçıyo! Yarın gel izle, deli misin nesin... İşte bunları bilsem de dizi esnasında siliniyor hepsi flash bellekten! Sanırım yakında tüm arkideşlerimi kaybetcem bu yüzden, daha geçen dizi izliyom diye sevdiğim arkadaşa "dizi izliyom, byeee" çektim euheueh. Yok, yok hakkediyorum valla herşeyi, umarım düzeltebilirim bu sorunu :)


Bir diğer sıkıntım da, ben yabancı dizi izlemeye başladığımdan bu yana Türkiye'de çok sonra ünlü olacak dizilere bulaştırdım, sonra o dizi ünlü olurdu ben de "bak bakkkk ben onu 2 sene önce keşfetmiştimm oğlummm" diye, marifetmiş gibi kasılırdım :P Tabii aralarda fireler verdim: NipTuck, 24 bunlardan... Şimdi bir de Prison Break katıldı o kervana...


Baktım herkes prison break'çi olmuş, "olm izle bak şöyle şeyler var, hapishane var, filan"... Tamam OZ severdim ama lan OZ bu kadar popüler olmamıştı? Sırf 3 sezon kaçırdım diye erteledim erteledim ve dayanamadım, Onur'un da sayesinde başladım geçende ama öyle bi oturuşta 123 bölüm izlemiyorum. 5. bölümdeyim henüz ve gayet tatlı gidiyor dizi. Bir bölüm bittiğinde diğerine geçmek için can attırıyor, başarılı yani (Turn page mi ne deniyodu yönteme?). Adamın önceden planladığı şeylere şaşmakla geçiyor şu aralar bölümler, bakalım ileride neler olacak (kaçacak ulan işte noolcak?)


Ha bir de Gossip Girl çıktı, bir anda patlama yaptı, herkes GG'cü oldu ya. İzlemicem bunu da lan 12. sezona kadar. İçinde "girl" olan bir dizi ne kadar iyi olabilir.hıh. (hatun kişisi pek güzel ama böhü:())
Bu arada Fringe diyorum... Bu da ünlü olacak buralarda, göreceksiniz :P
Tepkiler: