31.10.08

Başa bela asansörler



Asansörlerden bile yakında nefret edeceğim sanırım. Asansörlerin de aslında toplu taşıma araçlarından farkı yok. Tek farkı biraz daha kısa sürmesi yolculuğun. Yine de gıcık olmaya yeterli şeyler çıkıyor.





Bizim şirkette 2 tane 5 kişilik asansör var. Ama özellikle kadınların yarısından çoğu dana gibi. 1.5 porsiyonlar ama onlar baş hesabı yaptığı için sıkış sıkış biniliyor asansöre sabah sabah. Birinin çantası karnınıza değer, diğerinin eli çükünüze ha değdi ha değecek diye geriye gidersiniz, arkanızda biri varsa yanlış anlaşılırsınız ama yapamazsınız, yanlardaki aynalarla ilgileniyormuş gibi yaparsınız ama sanki aynadan yanınızdaki kadının kafam kadar göğüslerini dikizliyor imajı verdiğinizi düşünerek bakmaktan vazgeçersiniz (bu sırada kadın tarafı sizi farkederse "ahh demek ki memelerim o kadar kötüü, aman tanrımmmm" diye bir üstünü toplama çabasına girer. Eğer 4 erkek bi 1 kadın asansöre binmişse kadının puflamalarından kendinizi vapurda hissedebilirsiniz, bi dumanı eksik yani. Ulan sanki tecavüz etcez bu ne paranoyaklık! Hadi desen manken gibisin, mini eteklisin, dekolten var, bi tahrikvari bakıyon, anlarız bi nebze (yine de bişi yapmayız tabi, valla bak!) ama doğurmuş 3 çocuk, olmuşsun 90 kilo, 2 kişilik koltuğa oturacak kadar "büyüksün" bıyıkların var ve aklından geçenlere bak! Nasıl bir "dişiliktir" lan bu :)) sen bayansan o yeni gleen sekreter ne sorarım (tanrıça?)... neyse bas git 3. katta da biz erkek erkeğe kalalım... der demez erkeklerden biri bişiden şikayet eder, istisnasız böyle. Ya dünki maçtan, ya park alanından, ya az önceki kadının parfümünden... Ah be abi antropoza mı girdin dırdırdır... Dur daha bir poğaça yiyelim, afyon patlasın öyle başla. Ama yok.





Bir de bizim asansörün resmen bir programlama hatası var. 6. kattayım, asansör 1'de, çağırıyorum, 5'e geliyor sonra tekrar 1'e iniyor yahu. Senin algoritmanı '^+23412wS27£#½$½FWSE%2 ... Sonra bekliyorsun haliyle. Bu sefer 7'ye çıkıyor, oradan dolu geliyor, yine binemiyorsun. Ya babacım izin ver de evime gidim ama di mi... Ihh. Sinir edecek her gün. Bir kaç hafta dedim yürüyerek ineyim, sonra dedim "olm volky, niye makinelerin seni yenmesine izin veriyon, what is the matrix?" sonra vazcaydım asansörle inmeye karar verdim hep (bahaneye gel, brutal tembellik demiyorum da) ... Hadi diyelim bindik. Asansör her katta durur mu yahu? Zaten göt göte girmişiz, birimiz çıkmadan biri çıkamaz kıvamındayız, ve her katta duruyor. Kapı açılıyo ve bekleyen 2 adım tam atarken binmek için, bakıyo can çekişiyoruz, geri basıyo. Oldu. gel sen de bin, hızlı ineriz! 1. katta bile duruyo be. 15 tane merdiven inmeye tenezzül etmeyen dallama, seni bulurum elbet :P

Bir de bu asansöre üst düzey yöneticiler de bazen teşrif eder, eğer denk gelirseniz oh oh bir kasış bir kasış. Herkes nefesini içeri çeker böyle, nefes alınmaz. Hepimiz bir üçgen vücudlu edasıyla düşünüyor modundayız. Bok. Biri çıt etse adam dönüp bakcak, "ooo alivim velicim naber nasıl gidiyo satışlar, paralar geldi mi, şöyle böyle" olacak, boşa stres... Orada yokuz gibi davranmak en mantıklısı. Yerse...

Çok olmadı ama bir kaç kere osuruk kokusu kapladı asansörü. Anlatmayacağım ama, aklıam geldikçe başım dönüyor. Öykk

Hadi bu plaza asansörü, daha çok katlı, daha çok çalışanlı asansörleri hayal edemiyorum. Ha olur; çok fazla asansör olur, akıllı sensörleri olur, başım üstüne, asansörde yatar kalkarım ama böle fukara asansörler yaşlandırdı lan beni resmen ya. istifa ediyorum ya da asansörde ölmek istiyorum. düşelim en yukarıdan aşağı n'olur!

Tepkiler: